5 Ağustos 2015 Çarşamba

40+4


Evet hala tek parcayim, bolunemedim. 40.haftanin icinde ilerlemeye devam ediyoruz ve bizim pek nazli minik yavrudan herhangi bir ses seda yok. Iki haftadir dogum iznindeyim, esim de yillik izin ve babalik iznini birlestirdi evde, anneanne ve babaanne geldi coktan, Ela yaz okuluna gitmeyip evde bizimle takiliyor, kisaca maaile oturduk evde sanci bekliyoruz! Miniginse icerde keyfi yerinde olucak ki gelmeye dair en ufak bir isaret bile gondermiyor.

Gun icinde surekli arkadas ve aileden telefon/mesajlar geliyor, hala doguramadin mi, hala bir hareket yok mu diye. Uzgunum ama hala doguramadim valla. Yapacak birsey de olmadigi icin surekli internetten dogal yollarla dogumu nasil tetikleyebilirim gibi seyler okuyup duruyorum. Hergun yuruyus yapiyorum, bol acili-baharatli yiyorum, raspberry leaf tea iciyorum, gunde 6 hurma yiyorum, merdiven inip cikiyorum, pilates topunun uzerinde egzersizler yapiyorum ama yok napsam fayda etmiyor.
Persembe yine kontrolum var, bakalim ne dicekler. Belcikada due date den itibaren en fazla 10 gun bekleniyor, sonra suni sanci veriliyor. Bu da benim pek istemedigim birsey aslinda, bir de birkac arkadasimdan duydugum suni sanciya ragmen acilamayip sezeryana alinma hikayeleri biliyorum ki o da beni iyice geriyor. Bakalim persembe gunu membrane sweep denilen seyi deneyecek doktor, Ela'da ise yaramis 40+2de dogmustu ama bu yontem de her zaman ise yaramayabiliyormus. Bakalim gorucez, simdilik beklemeye devam...

2 comments on "40+4"

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Umarım doğal ve çok kolay bir doğumla, sağlıkla yeni bebeğinizi kucağınıza alırsınız.

Merak ettim membran sweep tam olarak nedir?

YesiM on 6 Ağustos 2015 23:55 dedi ki...

Merhaba, cok tesekkurler umarim oyle olur. 40+5 itibariyle hala bir hareket yok. Bugunku kontrolde dr sweep denilen islemi yapti, bazi yerlerde stripping olarak da geciyor. Rahmin 1-2 cm acilmis olmasi gerekiyor, amniyotik kesenin serviksden ayrilmasi gibi birsey. Genelde ise yarasa da garantisi yokmus tabi. Bakalim an itibariyle bende bir degisiklik yok, gorucez artik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ela ve annesi... Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez

Web Analytics