21 Temmuz 2015 Salı

Deneme 1-2


Deneme ses, 1-2

En son 3,5 yil once Elosumun dogum gununde yazmisim, o tarihten kisa bir sure sonra da yeniden calismaya baslayip, is cocuk derken bir daha da maalesef bloguma zaman ayiramaz oldum. Oysa ki simdi geriye donup bakinca ne guzel anilar biriktirmisim diyorum. 

Simdi ayni sekilde cok yakinda aramiza katilacak olan ikinci kizimizla maceralarimizi da paylasmak istiyorum. Hazir 6 ay dogum iznine de ayrilmisken iki cocuklu hayatimizdan bahsetmeye bol bol vaktim olur saniyorum. Ya da belki de yaniliyorumdur, iki cocuklu hayat cok daha mesgul olucaktir, bakalim hep beraber gorucez :)

38+3 haftalik hamileyim, beklenen tarih 1 Agustos, bakalim kizimiz erken mi gelicek yoksa ablasi gibi daha mi gec? Hamileligim genel olarak cok rahat gecti, ne zaman hamile kaldim da ne zaman 38. Haftaya geldik hiiic anlamadim. Hem calisip hem de evde zaten ilgilenmen gereken bir cocuk varken insan birsey anlamiyormus. Eladayken 9 ay gecmek bilmemisti. Bu ikinci hamileligim cok cabuk geciverdi, sansliydim yine hic bulanti vs gibi sikayetlerim de olmadi. Bari birkacgun hamileligin sanindandir bulantim olsaydi dedim ama yok :) 38. Haftaya gelene kadar da calistim, bu iki hafta evde bekliyor olucam. Bu hafta biraz dinleniyim de gelsin artik evin yeni minigi. Her ne kadar rahat bir hamilelik geciriyor olsam da, yaza denk gelmesi ve benim karnimin bu sefer coook buyumesi nedeniyle su son gunlerde kendimi cok konforsuz hissediyorum. Yatsam olmuyor, otursam olmuyor ne yapicagimi nasil duracagimi sasirdim. O yuzden hazir hazirliklarimizi da tamamlamisken bizi fazla bekletmeden gelir umarim.

Ela kardesi olacagi ve hatta bir kizkardesi olacagi icin cook cook mutlu. Hergun gun sayiyor ne kadar kaldi diye. Umarim dogduktan sonra da bu hevesi ayni sekilde devam eder. Aralarinda 7 yasa yakin bir fark olucak, o yuzden Ela tam bir abla olucak gibi. Benim aklimdaysa ikisine de ayni sekilde yetebilecek miyim, ya Elayi ihmal edersem, Elayi ihmal etmiyim derken oburune yeterli ilgiyi gosteremezsem, hem Ela kadar cok sevebilecek miyim bir baska bebegi gibi kafamda deli sorular var...Sanirim ikinci cocugunu bekleyen her annenin yasadigi seyler bunlar ama bakalim nasil olucak...


0 comments on "Deneme 1-2"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ela ve annesi... Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez

Web Analytics