29 Temmuz 2011 Cuma

Hamileyken birseyi cok yersek ne olur?


Hani bizde kahvaltida simit-pogaca neyse bu Avrupalilarda da kruvasan o. Buraya ilk geldigimiz zamanlardi, aman ne bulurlar bu kruvasanda da yagli yagli bisey derdim. Ilk uc sene boyunca belki bir kere yemisimdir, o da belki. Hamilelikte hic oyle aserme gibi seylerim olmadi benim, guya gecenin bir yarisi canim sunu istedi diye gondericektim esimi disari ama yok istemedi valla :) Fakat bir sabah markete gitmistim ekmek alirken burnuma guzel kokular geldi, kafami cevirmemle onceden cok yagli buldugum kruvasanlar gozume citir citir gozuktu. Hemen aldim ve daha marketten cikmadan bitirdim :) O gunden sonra butun hamileligim boyunca kruvasanla savas verdim resmen. Haftada uc gun sabahlari yuzmeye gidiyordum, havuzdan cikip markete ugrayip kruvasan almamak icin zor tutuyordum kendimi, hatta cogunlukla da tutamiyordum. En cok da o kruvasandaki yaglar yuzunden midem yanardi da ona yanardim, yanmasa kac tane yicektim allah bilir...
Dogumdan sonra duzeldim neyse ki, yine severim kruvasani tabi ama hamilelikte oldugu kadar duskun degilim diyelim. Simdi de Ela oyle duskun, kruvasan gormeye dayanamiyor resmen. Markete gidince illa kruvasan istiyor, sabahlari bazen babasini biz ise birakiyoruz donuste mutlaka kruvasan diye tutturuyor. Araba koltugunun ici her daim kruvasan kirintilariyla dolu. Neyse ki kruvasan yalnizca sabahlari olur dedik de gun icinde tutturunca bu sekilde vazgecirebiliyoruz. Bu aksam da tam uykuya dalacakken bana seslendi gittim baktim kruvasan dedi! Eh iste hamile hamile yersen o kadar kruvasani boyle olursun dedim kendi kendime...

4 comments on "Hamileyken birseyi cok yersek ne olur?"

yeliz on 29 Temmuz 2011 08:30 dedi ki...

ben de çok çikolata yemiştim, ne kadar engellesek de aklı hep çikolatada ve güya 2 yaşına kadar tattırmadık ama resmen eski dostuna kavuşmuş gibydi:)

İpek dedi ki...

Valla her zaman tutmuyor. Hamileyken deli gibi patates salatası yedim ama benim kız haslanmıs patatesi sevmiyor. Kimbilir, belki de bıkmıştır :)

yaban on 29 Temmuz 2011 23:47 dedi ki...

vavvv oglum bir salata ve meyve duskunu olacak,, aman harika,, :) aslinda cay tiryakisi de olacak sanirim, daha simdiden caya gozunu dikip sabit sabit bakmaya basladi aslinda,,

YesiM on 2 Ağustos 2011 21:29 dedi ki...

Yelizcim cikolatayi yesen de sever yemesen de severdi zaten :)

Ipek belki de, bir de belli olmuyor bunlarin sagi solu bugun yemedikleri birseyi birgun bi de bakmissin yemeye basliyorlar. Sen hazirlikli ol bakarsin yer yine de :)

Bariscim ne guzel pek saglikli beslenmissin, afiyet olsun simdiden minik ogluna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ela ve annesi... Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez

Web Analytics