22 Haziran 2010 Salı

Ben yaptim


Posted by Picasa

Ela'nin yeni odasi icin yaptim bu tabloyu, ilk emzigi ve ilk patikleri, cerceve de tabiki evimizin herseyi Ikea'dan :) Ela'nin odasini beyaza boyayip bir duvarini da acik pembe yapmistik, beyaz cerceveyi de oraya astik, cok yakisti. Slikon yapistiriciyi cok sevdim, bu ara evde ne bulsam onunla yapistirip duruyorum.

5 comments on "Ben yaptim"

Isil Simsek on 22 Haziran 2010 10:09 dedi ki...

cok guzel olmus,bayildim ben buna.teyzesinin verdigi patikleri cercevelemis olman da beni ayrica onure etti :p

Evrim on 22 Haziran 2010 11:26 dedi ki...

Bayıldım, çok güzeel olmuş :) Ben de patik yok emzik de hiç emmedi zaten. Kurumuş bir göbek bağı var. Ondan bi şey yapabilir miyiz ablaaa :))

YesiM on 22 Haziran 2010 22:41 dedi ki...

Guzel olmus dimi, ben de cok sevdim :) Abla valla cercevelenicek patik verdin, bu patigi kaldirip kenara atmak ayip olurdu :)
Evrimcim kurumus gobek bagi pek estetik olmayabilir :) ama dusunuruz bisey :)

Berceste on 8 Temmuz 2010 00:18 dedi ki...

Bayildim, cok guzel olmus. Elim degerse ben de boyle birsey yapmaliyim :) Ellerine ve de ureten beynine saglik...
(ben bu patikleri hatirliyorum bir de, Ela'nin ilk esyalari arasindaydi, o zaman da cok sevmistim :))

YesiM on 12 Temmuz 2010 00:59 dedi ki...

Dilek sagol, simdi bir de banyo icin cakiltasli modelini mi yapsam yoksa bir eve bir tane yeter cok mu birbirinin aynisi olur diye dusunuyorum. Evet hamileyken bu patiklerle Ela'nin odasinda bir fotograf cekmistim, super hafiza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ela ve annesi... Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez

Web Analytics