8 Mart 2010 Pazartesi

Hala iyilesemedik :(


Evet hala iyilesemedik, Ela hic bu kadar agir hasta olmamisti:( Persembe gunu sadece atesi vardi, cuma burun akintisi eklendi. Cumartesi ve pazar butun bunlarin uzerine bir de halsizlik gelince Ela'cim gozunu bile acacak gucu zor buldu. Dun butun gun uyudu, arada uyandi ama hep kucagimdaydi, 1-1,5 saat uyanik kaldiktan sonra gozleri yeniden kapandi. Normalde butun gun koltuklarin uzerinde hoplayan ziplayan, surekli ordan oraya kosusturan, etrafi karistiran minigim gitti yerine bambaska biri geldi sanki. Onu oyle gordukce ben de cok fena oldum. Gece de surekli uyaniyor, biraz su iciyor, anne anne deyip gogsume yatip geri uyuyor. Tabi burnu surekli tikali, hic hoslanmadigi halde nazal aspiratorle burnunu temizliyoruz da anca rahatliyor ve uyuyabiliyor.

Dedigim gibi dun butun gun uyudu, aksam da 9da yatirdim sabah 9 a kadar sik sik uyanip geri uyudu. Bu sabah kalktigimizda biraz daha iyi gibiydi. En azindan gozlerini acabiliyor, dun gercekten gozunu zor aciyordu. Oglen uyudu uyandi, biraz daha toparladi yeniden koltuklarin uzerindeydi bir ara :) Az once tekrar uykusu geldi, yatirdim, insallah yarina cok daha iyi olur. Atesi de tam olarak dusmedi ama 39lara gelmiyor pek artik, bakalim yarin nasil olacak. Doktorla da konustum, yarina ates devam ederse gelin ama daha iyi olucagini tahmin ediyorum dedi, umarim gorucez...


Ve bu arada bugun yine kar yagdi bir ara, hava -2 derece! guzel, ilik bahar havalarini cok ozledik cook...

3 comments on "Hala iyilesemedik :("

Berceste on 9 Mart 2010 14:26 dedi ki...

Kiyamam ben Ela kus'a :(((( Cok gecmis olsun, cok... Biran once gitsin bitsin!

a_y_s_e on 9 Mart 2010 14:28 dedi ki...

oncelikle cok cok gecmis olsun...

ayrica yeni blogunuz ve eviniz hayirli olsun, gule gule yazin, gule gule oturun.

cok sevgiler.

YesiM on 9 Mart 2010 14:32 dedi ki...

Cok tesekkurler arkadaslar, bugun daha iyi gibi, en azindan haftasonu oldugu gibi halsiz degil cok sukur.

Aysecim sagol, bu ay sonundan itibaren yeni evimizden gule gule yazariz insallah...

Sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ela ve annesi... Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez

Web Analytics